*~* Evelina / Ivelajn *~*

2006-12-19
22:19:05

usch för banken

"Swedbank" .....*räcker ut tungan*

Åååå! jag blir så trött!  Förr förra veckan ringde jag till Föreningssparbanken (eller ja swedbank som d nu mera heter...) för att fixa internetbanken, jag tyckte det kunde vara smidigt =)  Så de skickade papper till mig som jag skulle skriva på. På papprena stod det "kunden har tagit emot och ändrat pinkod på säkerhetsdosan" Men inte hade jag någon säkerhetsdosa då inte! Så jag fick ringa o fråga o då sa hon i luren, "oj, vi glömde visst ändra det, men skriv på o skicka in". Så det gjorde jag. Men fick jag någon säkerhetsdosa? Nä!

Så jag fick allt ringa igen, o då sa de att de inte fått mina papper så de skickade nya. Jag skrev på de papprerna också och skickade in. Så idag fick jag min säkerhetsdosa och skulle testa att logga in på den, men det gick inte så bra eftersom jag inte har någon pinkod.
Därför ringde jag hem och frågade om mamma visste men hon trodde att hon hade samma som på kortet så jag provade men d funka inte. Jag fick helt enkelt ringa till kundtjänst för att fråga....
"du har nummer fyra i kön....du har nummer tre i kön...."  Hon som svarade sa att de skickar koden till posten(!), när posten har kontrollerat att det är jag som kvitterat ut dosan (jag fick min dosa i skolan i mitt postfack....!) Men jag sa att jag inte har kvitterat ut den, och då tyckte hon det var mycket konstigt och att jag kanske intefår någon kod på posten. Men det ska jag försöka lösa genom att gå till banken imorgon....

Åååå!
jag blir irriterad. Jag hade ju tänkt föra över pengar t Johan jue! Det var längesen ja tänkte göra d men eftersom det här tar så lång tid så känns det som om han aldrig får sina pengar!!!


Blä!!!        säger jag bara
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: