*~* Evelina / Ivelajn *~*

2006-06-29
21:58:49

Jobbar o sliter



Jag jobbar och sliter, far o flänger mellan två jobb!


trodde aldrig att jag skulle säga det...har knappt trott att ja skulle få ett sommarjobb, men nu har jag två!

Är gött i alla fall!

Imörn ska man t Vallehemmet o lägga d gamla i säng o på  lörda o söndag ska jag se till att de kommer upp ur sängen och får lite käk...

Hoppas på att jag får jobba på sommarland nästa vecka iställe, e lite roligare..gör glass o steker korv bl.a och fick lära mejj att göra sockervadd idag! Svårt värre! Men har fortfarande stora bekymmer med mjukglassen...blir så liten!


annars så är livet gött!....lite för pojkfritt dock....=0P men men det är väl ett bekymmer som man får fixa på något sätt antar jag!


lev livet!




 
Kommentar:
2008-04-12 @ 13:02:38

Great site, enjoyed my stay, thanks for the cookies!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: