*~* Evelina / Ivelajn *~*

2006-11-22
14:01:34

Onsdag idag

Föörkyyld -är jag!

Igår hade jag Junismöte -det gick fint, det var bara 12-13 barn där :D
Idag ska jag på Möte -med anledning av vårat projekt, hoppas att det blir bra.

Idag fick jag ett brev från Anna -kulkul! Ska svara på det, men funderar på o vänta me svar så jag kan skriva på brevpapper som jag har hemma. Det är ju lika bra o använda d man har, annars lär det ju bara ligga o bli förstört!

I helgen ska jag åka hem -träffa mormor/morfar/morbror m. fam/moster m. fam/familjen/Erica Ska även ta me lite mer grejer hit till Mölnlycke, som fotoalbum o pass.

Nästa vecka ska jag till Holland -ska bli häftigt att åka till Amsterdam men måste bara kolla upp vilket museum jag ska gå på. Fast eftersom jag inte vill/ska/bör gå själv måste jag hitta ngn i klassen att gå me. Troligtvis hakar jag på någon som redan bestämt sig eller så tar jag ngn som inte har bestämt sig i klassen o släpar me denne...mohehe*

Snart är det jul -måste alltså införskaffa lite julpaket (låter mer trevligt med julpaket än julklappar. Eftersom det ordet är laddat me tvång o stress för somliga..) Men jag vet inte riktigt vad jag vill ge bort. Får ta en sväng på stan o "kolla läget".
Kommentar:
2006-11-22 @ 22:55:36

tycka synd om eve som är förkyld...hoppas du blir frisk till resan! Ha så kul!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: