*~* Evelina / Ivelajn *~*

2006-10-23
10:41:21

Helg


Nu har det varit helg igen... och jag har:


haft besök av Erica
tittat på Wallander
gjort flyers mm till Trippel Travel
tittat på två X-men filmer
varit uppe alldeles förlänge!
varit på ett AA-möte
tittat på Harry Potter o den flammande bägaren


Gick och la mig försent i fredags, o i lördags o igår! Så idag ska jag gå o lägga  mig i tid för en gångs skull! O det ska helst ske resten av veckan också i och med att ja ska på FM och då blir man trött, behöver ha lite energi i helgen ju!


I torsdags spelade jag innebandy och då vrickade jag foten...lagom kul =P  Så därför har jag haft den lindad men idag kör jag utan bandage, det är bekvämare så.


Nä, ska på möte idag så ska kanske inte sitta här o dega, borde göra något mer aktivt, fast o andra sidan kan ja ju inte springa runt som en stolle ändå. Dels pga foten o dels pga vädret - det regnar idag! I morse var jag på utvecklingssamtal me Björn o Eva, det var trevligt, men jag är dålig på att komma på vad jag ska säga. Björn påstod att jag var aktiv o öppen när vi kör "ringen" men det vet ja inte om jag är, eller...jag försöker ju vara det iaf och det kanske redan märks då =/ Vet inte, men ska försöka fundera ut vad ja ska säga imorgon...det är super att vi har den där stunden me klassen, känns bra!

Hej svejs, clownfejs

Kommentar:
2006-10-23 @ 10:51:28

Hello Eve!

Shit vilken helg du haft. Och jag tycker att jag har haft mycket att göra! Snart är det FM ja. och tröjorna ligger på mitt kontor!
Ha det bäst!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: