*~* Evelina / Ivelajn *~*

2007-08-29
21:07:27

Brev till Er

Ärade läsare!

Jag har en bekännelse...
jag är dålig på att uppdatera min blogg
men
gråt inte över detta
ty jag har planer på ändring!
Jag kan tyvärr inte meddela
när
denna ändring ska ske
men
det kommer att ske!
För jag vill ju inte
att ni ska sluta klicka in på min blogg
för
att få en uppdatering kring Evelinas liv!

För er som vill veta

sitter jag just nu och lyssnar (!)

One Tree Hill
Varför lyssna? kan man ju undra...
Detta beror på att jag redan sett avsnittet
och
håller på och packar inför min avresa imorgon.
Jag ska då åka till Götheborg
i
"affärsresor" för att sedan åka vidare
till
Wendelsbergs Folkhögskola,
där ska jag spendera lite tid med min kära vän
U
På fredag åker jag med min käresta
till
Sommarstugan i Värmland
och
stannar där tills på Söndag

Ha det så bra till vidare
Många kära hälsningar
er Evelina

Kommentarer:
2007-08-30 @ 00:21:20
#1: u

IMON KOMMER MIN IVELAJN :D :D :D <3 <3 <3

2007-08-30 @ 17:11:49
#2: Elisabeth

Kul att du kommer blogga mer! *väntar spännande på förändringen*
Ha så kul på Uddebo! Kram, Elisabeth

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: