*~* Evelina / Ivelajn *~*

2007-12-31
15:11:50

2007 års sista...

...inlägg!

WoW!

Men jag vet inte vad jag ska skriva
är på blogghumör
jobbigt...
Borde
kanske skriva ner mina nyårslöften,
men
har inga så det blir ju lite svårt
Skulle kanske kunna skriva vad jag har gjort
men hur kul e det eg.?
Kan
ju alltid skriva att det snart är 2008
om
ni missat det :P
jobbigt...
måste man börja vänja sig vid att skriva 08 istället för 07...
Aja,
kan ju alltid samanfatta mitt år lite

2007
var året då jag...
gick min andra termin på Wendelsberg
besökte Umeå
skaffade pojkvän :D
skaffade en digitalkamera, äntligen
var på ett scoutläger med 18000 deltagare
var i Schweiz som funkis på scoutläger <3
besökte Milano
titta på björnarna i hålet i marken i Bern
lärde känna Arnout, Daniel, David, Alexis, Jared, Eamon, Bryn...ja massa olika
fick jobb som scoutkonsulent
flyttade till Varberg
seglade för första gången
började pensionsspara hehe
fyllde 20 år
arrangerade ett kollo
köpte ny mobil
träffade Lora igen efter hon flyttat till Turkiet igen

Ja, det var väl ungefär så det har sett ut

Gott Nytt År!
Kommentar:
2008-01-02 @ 19:30:21
#1: Erica

haha som funkis :D
det är jag jämt faktiskt, en funkis! väldigt kul e de! :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: