*~* Evelina / Ivelajn *~*

2007-06-28
16:16:29

tôrsda'

image92

Ojoj jag har visst rakt hår....

Hade lite tråkigt igår så tog fram plattången o gick loss på håret mitt!   Kul =0)


Idag
har jag varit en sväng i "stora staden" Skövde (eller iaf wannabe storstad)
Köpte present till den blivande 18-åringen (syrran min) och en blus, och får inte glömma mascaran och den riktiga mörka chokladkakan...

Jag har egentligen inga pengar så då verkar det ju kanske lite dumt o åka iväg o sätta sprätt på dem men, upptäckte igår att jag får "studiehjälp" 1050:- imorn så då hade jag ju råd iaf :-)

Men
det dumma med att vara ute på shoppingrunda är att man ser massa andra saker som man vill ha...
Såg nämligen tallrikar som matchar mina fyra vita porslinsmuggar med svart blomstermönster på. Detta var inne på Indiska, de har massa coola prylar där!



Summa:             428:-

Kommentarer:
2007-06-28 @ 23:47:58
#1: u

Fina du, nu fick jag syn på de små söta ändringar du gjort i bloggen med... fint baby... åh, tycker om dig massvis.

2007-06-29 @ 15:48:02
#2: Linn

Vad fin du var i rakt hår! Kram

2007-07-24 @ 15:14:05
#3: Anonym

jag vet, usch! men tallrikarna tycker jag att du ska satsa på eve, dom var ju snygga!
hoppas dom finns kvar när du kommer hem!
(:
saknar dej !
pusss <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: