*~* Evelina / Ivelajn *~*

2008-11-30
10:56:31

Mystisk lapp forts

Tidigare i veckan visade jag ju er den här bilden på den mystiska lappen.
lapp
Nu kommer den spännande fortsättningen!

Jag tittade just ut mot fönstret och såg en viss förändring.
Det är nu adventspyntat i fönstret men lappen sitter kvar!
En julstjärna,
en adventsljusstake
och
en mystisk lapp...

Men frågan kvarstår, vad står det på lappen? Mina tidigare funderingar var:

En komihåg-lapp med texten:
-Tvätta fönstren
-Önskelista till tomten så han kan läsa när han åker förbi i sin släde
-Hoppa inte ut genom fönstret, det är långt ner
-Vargod tag nästa ingång, dörren
-Hur man öppnar fönstret: Vrid handtaget uppåt, tryck sedan rutan utåt

Och ingen av dem förändras ju av att det är pyntat. Men Tinas förslag som var "Hjälp, jag är instängd" tror jag inte på. För om man är instängd så adventspyntar man väl inte...?!



lapp

Nån som har ett förslag? Vad är lappen till för?


lapp, mystisk, advent, stjärna, adventsljusstake
Kommentarer:
2008-11-30 @ 12:20:10

Jaa jag tycker att det var ganska kul :) så gör det med om du vill :)

fin blogg föresten :)

2008-11-30 @ 12:21:23

jaa lite små kul va :) gör det om du vill med :)

snygg blogg :)

2008-11-30 @ 13:36:07

haha joo tyckte den passade :) (A)

2008-11-30 @ 14:36:47

Hejsan. Vilken fin blogg du har. Du är en verklig förebild för dagens ungdomar. Man får som mamma hoppas att döttrarna blir lika fins som du är. Det är nog inte många som är nykterister i dagens samhälle.

Rasen på min hund är Chihuahua. Jag köpte honom i somras och blev glatt överraskad över hur tuffa dom är. Har tidigare haft rottweiler.

2008-11-30 @ 15:25:52
#5: Hilda

Sätt upp en lapp du med vetja :) Eller gå dit och fråga :) Eller ta en kikare så att du kan se den lite närmare..

2008-11-30 @ 19:05:12
#6: adam

Sv: Ja det har du ju kanske rätt i!



Haha, nu ska jag också hänga upp en lapp och reta gallfeber på mina grannar :D

2008-11-30 @ 19:06:04
#7: Anna

jag tror att imorrn för du reda på svaret (hoppas det iaf ) det är jo iaf första december!

ja jag tog en paus i bloggandet, hade lite för mycket att hinna med de här veckorna. Men tänkte köra lite smått eftersom det är första advent!

2008-12-01 @ 01:40:17
#8: erica

Ha ha ha du ar sa sjukt sot evelina.

langtar tills vi ses igen

saknar dig har borta i fettolandet!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: