*~* Evelina / Ivelajn *~*

2008-09-30
20:10:14

Maria Wern - Främmande fågel

Om en timme är det del 3 i serien "Maria Wern - Främmande fågel"
Jag missade förra avsnittet men ska kolla idag. Har läst en bok om henne "Pojke försvunnen" och den var bra. Har försökt hitta fler på biblan av Anna Jansson men de är alltid utlånade... Antagligen är de poppis just nu.

Deckare/Kriminalromaner är min favoritgener vad gäller böcker. Har läst nästan alla Henning Mankells om Kurt Wallander. De är lite av en favorit för de är "lagom" på något vis. Det finns ju så många böcker att jag inte vet vilken jag ska börja med.
Men näst på tur står nog ändå Stieg Larssons böcker.

Vad läser du då? Mer än min blogg då ;)
Kommentarer:
2008-09-30 @ 23:38:07
#1: u

mest Marian Keys :D

2008-10-01 @ 20:49:48
#2: Elisabeth

Efter frukosten idag bäddade jag ner mig i sängen igen (ingen skola idag) och läste ut den sista Harry Potter-boken. Sista kapitlet hade jag redan listat ut redan efter första raden.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: