*~* Evelina / Ivelajn *~*

2009-01-27
17:35:19

Slapptisdag

Idag har varit en slappardag.
Jag och Jon sov ut imorse.
Sedan jobbade jag i ca. 1h med sådant som jag var tvungen att göra.
Efter det har vi varit på promenad, handlat och tittat på serien Terminator.
Jon har fixat från nätet, den är ganska bra. Händer mycket hela tiden :)
Vi köpte choklad när va handlade, guud så gott det var. Jag testade marabous choklad med lakrits i, helt ok faktiskt!
Någon mer som testat?

Har inga större planer för ikväll. Ska kanske jobba någon timma till, eller så tar jag ut komp för idag. Ja, det gör jag nog. Har en del att ta av så kan ju lika gärna passa på när jag inte har något som måste göras nu.

Kommentarer:
2009-01-28 @ 17:45:24
#1: Elin

Tank jo!

2009-01-29 @ 10:10:39
#2: Lisa

sv. Jaa inte kul :( hoppas jag med :D fin blogg ! :D

adda min msn vill fråga en grej om din bloggdesign :D:D

2009-01-29 @ 16:03:01
#3: Lisa

sv. Om din bakgrund på din blogg, den "rör" sig inte och när jag laddar upp en bakgrund blir det bara fel :S hjälpa mig (A) ?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: