*~* Evelina / Ivelajn *~*

2009-01-29
16:12:12

Tôrsdag

Idag är en förberedelsernas dag.
Imorgon åker jag nämligen iväg i 8 dagar.
Schemat ser ut så här:

fredag i Halmstad med jobbet. Åker därifrån till Varberg. Jon möter upp på stationen med väskan
fredag-söndag i Stockholm på "Avdelnings Ledar Helg", alltså en sak jag gör ideellt med scouterna.
söndag-tisdag i Hallstahammar på besök hos Ulrika :D
tisdag-lördag i Storvallen med jobbet på samling

Så som ni förstår så kommer jag ha fullt upp. Måste även packa väskan för tre olika saker...lite småjobbigt.

Måste även förbereda mig mentalt att jag ska iväg på massa saker.

ujuj men blir nog bra det här!

Nu ska jag ladda batterierna till kameran bl.a.
Kommentarer:
2009-01-29 @ 16:24:20
#1: Lisa

sv. Taaack, jag ska genast testa :):)

2009-01-29 @ 16:28:32
#2: Annie

Bra att du sa det med kameran, det ska jag fixa inför helgen! Vi syns!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: