*~* Evelina / Ivelajn *~*

2009-06-27
09:27:36

Talar du franska Storsjöodjuret?

storsjöodjuret, Östersund
(bild härifrån)

Imogon åker jag till Östersund, därav bilden på "Storsjöodjuret". Jag ska vara med på Spruttans "Kojbyggarläger" tills på torsdag, sedan tar jag nattåget hem igen. Men imorgon tar jag dock flyget upp. Skönt att komma fram fort!
Enligt smhi blir det fint väder, gud vad skönt när man ska vara ute :)
De som ska på lägret är tydligen två-tre famlijer som nyligen flyttat till Sverige som pratar franska och lite svenska, får se hur det går. Om vi kommer förstå varandra :P

Nu blir det packa lite och sedan spela Sims 3!

Storsjöodjuret, Östersund, Nattåg, Flyg, Läger, Scout, Kojbygg, Franska
Kommentar:
2009-06-27 @ 09:57:08
#1: Sandra K

Jag vill me spela the sims 3!! Är det roligt? Fungerar den nya datorn bra?? =)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: