*~* Evelina / Ivelajn *~*

2010-02-25
17:56:19

Tröktorsdag

Idag har det mestadels varit en tråkig dag...
1. Jag duschade i morse och tänkte sedan att jag skulle ta på min leggings och jeanskjol för att "se lite snygg ut" när vi skulle gå till stan. Men när jag var färdigduschad började det toksnöa så jag fick ingen lust till det längre.
2. Snöandet övergick i regn och det kändes ännu mindre lockande att gå ut!
Dock blev det uppehåll så vi kom iväg en sväng i alla fall.
3. Passerade bokrean men hittade inget.
4. Tänkte lämna tillbaka två böcker på biblioteket men det var stängt pga snöröjning på taket... *suck*

Men nu känns det en aningen bättre, stekte mig precis två "amerikanska pannkakor" till efterrätt, gjorde susen. Jon åkte precis iväg för att repa med Hoggatah så det väntar en lugn tv-kväll för mig.

Hur har din tordag varit?

torsdag, snö, regn, bokrea, bibliotek, tråkigt
Kommentar:
2010-02-25 @ 20:23:11
#1: Annie

Sverige fick ju just medalj i curlingen, de vann semifinalen, det är ju super duper bra!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: