*~* Evelina / Ivelajn *~*

2010-07-20
07:45:12

Mobilbloggar: Sista dagen på lägret för ...

dsc00391 (MMS)

Mobilbloggar: Sista dagen på lägret för mig... :( Imorgon åker jag tidigt hemåt Varberg eftersom jag ska åka på en bussweekend till Polen med Jons familj. Det ska bli trevligt men är ju lite tråkigt att åka härifrån innan lägret är slut. Men har trots det redan varit här i en vecka så är skönt att komma hem till Jon :D Bilden är från caféet som jag är med o håller i, massa godis, chips o dricka säljer vi bl.a. Vissa köper som tokar :p /Evelina

Kommentar:
2010-07-28 @ 16:36:00
#1: Emelie

Va kul! Jag visste inte att du livebloggade :)

Det var bra på resten av lägret också men inte riktigt samma sak när du inte var där ;)



Hoppas du hade det bra i Polen!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: