*~* Evelina / Ivelajn *~*

2011-08-25
21:31:41

Mot Värmland

Imrogon åker vi mot Värmland och sommarstugan "Uddebo"!
Hela Jons familj och min åker upp över helgen. Även mina föräldrar och Jessica och Erik kommer dit med hans föräldrar och syskon. Vädret kommer nog bli ok, lite regn och åska men om det bara blir skurar så överlever vi nog :)

Planen är att ta det lite lugnt och leta svamp. Förra året fanns det mängder av svamp, se inlägg med bilder här.

Ne, måste fortsätta att göra allt jag ska hinna innan jag går och lägger mig. Hittills har jag varit på möte med "Ungdomstyckarna" i Varberg, sålt soffgruppen, satt på "tassar" på nya soffan, diskat och lagt in bilder på datorn & på dayviews. Återstår att packa bl.a.

God natt!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: