*~* Evelina / Ivelajn *~*

2011-01-28
16:07:56

Fredag idag

Redan fredag och helg. Just denna vecka har känts som en ända helg. Har bara varit i skolan två dagar (tror jag, minnet är kort men bra) och har inte fått mycket gjort.
Om ett tag ska jag bege mig till Göteborg för imorgon ska jag iväg på "Förbundsråd" med scouterna över dagen i Linköping. (Ja, precis LiNköping!) Så har en lång dag framför mig. Men som tur är så får jag sova hemma hos Lotta så jag inte behöver gå upp i ottan för att köra till gbg imorgon bitti. Det hade varit sådär kul eftersom bussen går 06.30...

Kanske kommer mobilblogga från bussen eller så, måste ju ha något att sysselsätta mig med :) Har packat ner en bok och grejer så jag kan fortsätta virka. Sedan så är det troligen lite trevligt folk på bussen som jag kan snacka med.


Ha en go' fredag!
PS. Det snöar superfina och stora flingor just nu!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: