*~* Evelina / Ivelajn *~*

2011-01-31
21:00:02

Måndagsuppdatering

Överlevde lördagens äventyr och avslutade helgen med en brunch hemma hos Jons föräldrar. Det var mumsigt!
Dagens äventyr har inte varit fullt lika energikrävande. Jag har varit i skolan och skrivit på vår affärsplan samt ätit en god lunch på thai-restaurang. Dock så känner jag mig konstig i magen, vet inte om det är matens fel eller om magen bara är på dåligt humör...
Har även varit på årsmöte med musikföreningen. Vi startade strax efter 18 och var färdiga vid 18.30 om inte tidigare. Snabbt och smärtfritt kan man säga :D
Lev gott!
Kommentar:
2011-02-01 @ 13:59:14
#1: erica

muums thaimat!!!

jaaa eller den jag höll på med när du var här slängde jag in i garderoben. kunde inte riktigt komma mig för att slänga den. kanske rättar till den en vacker dag haha :P

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: