*~* Evelina / Ivelajn *~*

2011-07-29
09:17:08

Inlägg från ett regnigt fält

Nu är det redan fredag. Dagarna går fort men än är det mer än en vecka kvar. Lägret började med mycket köande och väntande men härligt väder! Jag är nu placerad i hantverkstältet och det är skoj! Man träffar mycket folk från hela världen hela tiden vilket är kul. Engelskan börjar flyta på ganska bra.

Igår hade vi första dagen med deltagare men det var inte så många som hittade in. Jag tog tag i saken och bjöd in de som passerade: "You're very welcome in to the tent. We're doing some handcrafts in there".

Det var invigning på kvällen vilket var trevligt. Som tur var så var det uppehåll då så passade perfekt! Jag invigde min nya gula svenska kontingentsjacka, den var helt ok.

Idag kommer Jon och hans föräldrar ner en sväng. Men jag vet inte om Liza är medveten om det, tydligen svarar hon inte i telefonen. Eftersom lägret är stort så ses man inte så ofta även om vi bor i tälten brevid varandra :P

Om du inte har något för dig rekommenderar jag ett besök.

See you!





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: