*~* Evelina / Ivelajn *~*

2011-03-25
15:26:41

Foto- och vårpromenad

Jag tog en promenad med kameran ner till stan. Tänkte jag skulle se om jag hittade något härligt vårtecken att fota. Men insåg ganska fort att det mesta ute var grått... Men hittade några påskliljor hängandes i en kruka:


Efter en sväng i butikerna så promenerade jag hemåt igen. Gick genom "Platsarna" eftersom jag ville ha lite variation. Sedan så hade jag litet hopp om att hitta något kul att ta kort på bland husen. Jag hade tur, i en rabatt växte det snödroppar:

Efter att jag lite snabbt tagit bilden tittade jag upp i fönstret och där stod en tant och pratade i telefonen. Hon log och jag gjorde det samma tillbaka, det var troligen hennes snödroppar..


Här renoveras det, tyckte det såg lite annorlunda ut eftersom byggställningen fick stå en bra bit längre ner än huset...




Till sist blev det en knopp på en buske, kanske blir en tradition att fota en den 25 mars.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: