*~* Evelina / Ivelajn *~*

2011-05-30
09:54:46

Nära, nära

Idag är det måndag, som ni vet, det innebär att jag är klar med skolan väldigt snart. Idag ska jag jobba lite men imorgon och på onsdag blir det redovisningar med opponering. Det ska bli spännande! Vi har opponering på b-uppsatser imorgon och på onsdag har vi redovisning och opponering på affärsplaner.

Ska bli skönt att bli färdig med det känns väl sådär att inte veta vad jag gör i höst. Planen är att skaffa mig ett kul jobb som är tillsvidare. Har sökt lite nu och hoppas på att något av de ska nappa. Men under sommaren har jag i alla fall mitt sommarjobb på en familjepark. Eftersom jag och Jon ska köpa en bostadrätt är jag taggad att jobba och få en inkomst!

Ha en skön dag och njut av det fina vädret som kommer in idag!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: