*~* Evelina / Ivelajn *~*

2012-08-25
15:58:18

Ha tid

Jag gillar att ha tid på mig.
När jag går upp på morgonen tycker jag om att veta att jag inte behöver stressa, att jag har minst en timme på mig att göra allt man gör innan avfärd till jobbet. Det är skönt att ha tid på sig när man cyklar till tåget och inte behöva cykla fort eller springa för att hinna.
Jag gillar att ha tid på mig när jag äter, äta långsamt är njutbart! Man hinner känna vad maten smakar och känna hur mätt man är.
Jag gillar också att ha tid på mig när jag duschar och gör i ordning mig. Idag var jag på Friskis och Svettis för att träna. Efteråt så var jag helt själv i omklädningsrummet och tog en varm o härlig dusch. Passade även på, eftersom jag hade tid, att köra peeling på armar och ben. Sedan satte jag mig i bastun en sväng och mös. Så härligt!

Ja, att ha tid ger mig lugn och harmoni. Det är något man ska unna sig!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: