*~* Evelina / Ivelajn *~*

2012-08-22
20:53:00

Semester: Upzone

Efter vi varit på Tjolöholms slott så åkte vi upp mot Elin och Magnus hus utanför Borås. Där blev det grillning och mys som uppladdning inför morgondagens äventyr!
Vi åkte in till Borås och gick på Upzone!
 
Vi lär oss hur man ska säkra på testbanan.
 
Jag tar min an det första hindret, en zickzackbro. Det var lite läskigt i början men efter några hinder så gick det väldigt bra!
 
 
 
Åka linbana var kul!!
 
Det fanns fyra olika banor i olika svårighetsgrad. I den svåraste, Risk zone, tog jag täten före Magnus men han fick sedan gå om mig eftersom jag behövde pausa lite. Det var högt uppe i träden och det gungade rätt så bra när mannen bakom mig klättrade fram mellan hindren...
 
Svårt? - Ja
Kul? - Ja!
Fixade det? - JA!
 
Jag tyckte inte höjden var speciellt läskig, jag var mer fokuserad på vad jag skulle göra och koncentrerade mig på att hålla mig kvar på vajrar mm. Rekomenderar ett besök dit, ligger precis bredvid Borås Djurpark :)
 
Nu måste vi dock åka dit en gång till eftersom Jon inte kunde vara med på grund av sin rygg. Men då kunde han ju fota i varje fall!
 
Kommentar:
2012-08-22 @ 21:51:50
#1: Elin

Kul att det kom lite bilder från en rolig dag! :) Hoppas att vi snart kan hitta lite ledig tid och titta in hos er.

Svar: Ja det var kul. Bara att höra av sig om ni vill komma förbi :)
Eve/Ivelajn/Gurko

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: