*~* Evelina / Ivelajn *~*

2012-06-18
10:33:51

Studenten 2012

Nu har det varit studentfirande i Skara igen. Alltid lika trevligt och i år var det härligt väder dessutom!


Här väntar vi på att studenten Victoria ska springa ut.


Det var lite annat folk där och väntade också...


En glad student!


Jag o Victoria :D


Hjälp, jag sitter fast!


Tur att mamma kan hjälpa till :)


Här blir hon hissad av fyra från "MV".


Jag och Jon gick och fikade på Café Duvan i väntan på kortegen. Det var god fika!


Mycket musik och glada miner.


Lousie tog även hon studenten så det fick bli en tripp till Floby för att fira henne lite.

Nästa år är det dags för min kusin Mattias att ta studenten samt "grannarna" Linnea och Axel. Så då blir det fler student bilder!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: