*~* Evelina / Ivelajn *~*

2013-02-26
10:34:54

Vårlängtan

Hejsan!
Här i varberg skiner solen vilket är superduper trevligt! Jag längtar så till våren med plusgrader och sol! Igår var även det en solig dag vilket var mycket trevligt. Satte mig på balkongen när jag kom hem, den blir snabbt uppvärmd om solen står på ett tag. Behövde verkligen den där lilla stunden i soffan i solen. Gårdagen var egentligen en bra dag. Jag jobbade för vi skulle äta gemensam lunch på kurorten med jobbet. Där var det väldigt god mat! Solen sken och det såg allmänt gött ut ute. Men ändå kände jag mig väldigt omotiverad till det mesta. Kanske var det för att jag fick smak på "det goda". Hade ju varit underbart att bara vara ledig och sitta i solen. Det behövs känns det som...
 
Idag är jag just ledig vilket känns helt underbart! Jag brukar ha måndagar som ledig dag eftersom jag jobbar 75% men blev inte så pga. lunchen igår. Nu har jag precis skickat in veckans uppgift i komvuxkursen så ska klä på mig och cykla en sväng till Jysk. Ikväll blir det scoutmöte där de ska få måla på örngott :)
 
Här kommer en bild på mina tulpaner som de såg ut härom dagen. Rosa och fina!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: