*~* Evelina / Ivelajn *~*

2013-03-15
22:10:00

Det blev visst helg

Jaha, så det är fredag idag, var tog veckan vägen egentligen? Mina dagar i Sthlm har gjort att det känns som om veckan var extra kort. När man är iväg så här mitt i veckan blir man lite snurrig vad gäller veckodagarna.

Stockholmsdagarna var mycket trevliga! Härligt att träffa så mycket kul folk :) Lärde mig en hel del nytt om SV och folkbildning, vi gör verkligen ett viktigt jobb!

Här kommer några fler bilder. Lite god mat och en bild på en av toa-fotona (LRF har humor, det var i deras hus vi höll till) samt en på mig och Carolin, inte jättesnygg men ändå :)

Kommentar:
2013-03-21 @ 15:43:50

Visst är det ett fint hus! Och riktigt god mat bjuder på också :)

Svar: Ja, det var jättefint och mycket god mat i lunchrestaurangen :)
Eve/Ivelajn/Gurko

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: