*~* Evelina / Ivelajn *~*

2013-03-27
22:30:00

Påskledig

Nu har min påskledighet startat, eller ja för några timmar sedan! På mina fem dagars ledighet är följande inplanerat:
-Åka till Gekås för lite shopping, torsdag fm.
-Slappa, torsdag em.
-Gå promenad, torsdag någon gång där emellan.

-Påskpyssla med Fanny och hennes syster, fredag dag
-Kolla på när Hoggatah spelar, fredag kväll

-Åka till Axvall, lördag fm.
-Laga lite påskmat hos pappa och äta den samma, lördag em
-Titta på påskbrasa i Orstôrp, lördag kväll
-Slappa, söndag typ

-Påskmiddag hos fam. Halldén, måndag em

Kul med lite planer men inte späckat schema. Här kommer en bild på min våffla som är gräddad i vår bordsgrill, den blev mums:

Kommentar:
2013-03-28 @ 09:10:55

Jag ska till Ullared nästa vecka så du måste skriva om alla fynd du gjort :)
Ha en härlig påsk!

Svar: självklart ska jag skriva lite om vad jag hittade :)
Eve/Ivelajn/Gurko

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: