*~* Evelina / Ivelajn *~*

2013-03-29
12:30:40

You - bästa just nu!

Igår köpte jag min första låt någonsin på itunes. Inte så konstigt kanske att det inte hänt förut eftersom jag aldrig har haft ett appelkonto innan jag fick min iphone...
 
Mitt första köp blev i alla fall Robin Stjernbergs låt You. Helt underbar låt enligt mig, han är ju så grym! När jag promenerade hem från bussen igår (efter Ullaredsbesöket) så hade jag You i lurarna i öronen. Solen sken och jag var allmänt nöjd och glad med dagen. Den låten är verkligen underbar att promenera till i solen, man blir på så bra humör! Helt underbart helt enkelt :D
 
Så när du ätit lite väl mycket mat och påskgodis i helgen, ta en promenad med Robin Stjernberg i örnoen ;)
 
Dessa bilder har jag helt enkelt lånat från nätet, så har inga rättigheter alls att publicera dem men jag gör ju reklam för Robin så vem bryr sig? :)
 
Hunkvarning!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: