*~* Evelina / Ivelajn *~*

2007-02-27
21:47:24

försening

Detta inlägg skulle egentligen publicerats igår, måndag, men eftersom bloggen flippade ur lägger jag in det idag istället...:

Just nu befinner jag mig inne på Fias rum, skönt att slippa gå till datasalen. De andra har just nu volleybollturnering men eftersom jag är allmänt tung i huvudet, trött och seg struntar jag i det. Ska snart gå o sova i min varma goa mjuka stora säng :D Tycker synd om mig själv som man ska göra när man e sjuk... Blev sugen på godis förrut men eftersom jag skulle få så dåligt samvete om ja tryckte i mig något struntade jag i det, men blev istället sugen på salt lakrits! Men orkade inte gå ner till byn, tur d egentligen för det är avrken bra för hälsan eller ekonomin o köpa godis...!

Idag började jag skolan igen, skönt o vara tillbaka faktiskt :)


Nä har inge mer o säga just nu.... Sleep tight!
Kommentarer:
2007-02-27 @ 22:08:19
#1: Elisabeth

Jag skulle också vilja ha sportlov. Jag vill helst slippa skolan nu, men det får jag snart, så fort tentorna är avklarade.
Kram, Elisabeth

2007-02-27 @ 23:26:45
#2: Anonym

Du får krya på dig gumman! kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: