*~* Evelina / Ivelajn *~*

2010-04-29
12:42:03

För bred?

Hejhej!

Har funderat lite kring min design, jag är jättenöjd med den men har tänkt på att den blev väldigt bred. I alla fall för den som har liten skärm och besöker bloggen. Jag tycker det är lite trist att inte alla kan se hela designen så funderar på om jag ska göra den lite smalare, så man i alla fall ser lite mer.
Eller det kanske inte är något problem?
Ser du hela designen?
Själv har jag bred skärm så för mig är det inget problem men det är ju inte bara jag som ska läsa... :P

*-* Evelina *-*


bloggdesign, bred
Kommentarer:
2010-04-29 @ 13:16:23
#1: Josefine

Eftersom jag inte vet hur hela designen ska se ut så vet jag inte om jag ser hela. Men jag ser en bakgrund med lite blommor och så vid sidan av content så att säga. :)



Sv: Tack så mycket. Teckningen är ritad med svart finelinerpenna och promarkers.

2010-04-29 @ 15:08:11
#2: Elin

Jag ser hela den fina designen!

2010-05-01 @ 12:21:02
#3: Elisabeth

Jag ser hela, men jag har widescreen. På praktiken brukar måttet 980px vara maxbredd för den "viktiga" designen. Då syns det mesta på en upplösning på 1024px bredd.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: