*~* Evelina / Ivelajn *~*

2010-12-30
12:17:13

Snart är det slut...

...ja, år 2010 alltså. Hittills har de varit ett toppenår. Har haft många trevliga upplevelser och den bästa vintern hittills. Så nu väntar jag på spänning på nästa år.

Jag har legat här på mage i sängen och surfat runt för att kombinera ihop en nyårsmeny till mig och Jon. Det blir tre-rätters, om man kan räkna två sorters snittar som förrätt :P Varmrätten lutar just nu åt helstekt fläskfilé, rödvinssås och potatis i någon form. Till efterrätt har jag en chokladfudgetårta som stark kandidat. Jon gillar ju choklad väldigt mycket och det lät mums verkligen!

Sedan så tänker jag mig att vi ska köpa något bubbel att skåla i vid tolvslaget. Så måste till systemet så inte allt alkoholfritt tar slut!

Ha det great!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: