*~* Evelina / Ivelajn *~*

2012-05-21
17:44:49

Härlig söndag m båtfix o grillning

Igår blev det båtfixardag. Segelbåten står fortfarande på land men för att den ska komma i så behöver man fixa i ordning den först. Jag dammsög och torkade med trasa i båten. Jon körde med högtryckstvätten utanpå och slipade trädetaljerna. Sedan tog jag fram pensel och olja för att ge träet nytt liv, blev tjusigt!

båtfix
Jag oljar! Luckorna in till båten är inte fixade än, märks tydligt på färgen när man jämför med listen runt...


På kvällen testade vi grillen nedanför huset. Det blev lite grillat kött som vi sedan åt på balkongen. Gött måste jag säga!


Självfallet tog vi tillvara på glöden som var kvar och grillade bananer med choklad i! Mums!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: