*~* Evelina / Ivelajn *~*

2013-01-21
17:49:02

Grafisk kurs

Hej bloggen och läsare!
 
Här går det på sparlåga av någon anledning. Kan bero på att jag inte har några kul blider att lägga upp. Det livar ju upp inläggen liksom...
 
Jag har åtagit mig att läsa två kurser på komvux på distans nu under våren. Håller på med den första, Grafisk kommunikation, just nu och har suttit stora delar av dagen och läst i boken samt gjort tillämpningsuppgifter i InDesign. Det är kul men tar lite tid eftersom jag inte är så bra på alla funktioner än. Men kurslitteraturen till programmet är toppen så går bra att hitta de funktioner man behöver :)
Bland uppgifterna denna veckan finns de att skapa ett visitkort, som man ska designa själv med tillhörande logga. Ska sätta mig ned vid tillfälle och göra en skiss, kul och svårt.
 
Ha det fint!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: