*~* Evelina / Ivelajn *~*

2013-11-11
21:11:02

10-års jubileum

Så var min 10:e helg med förbundsmöte(FM) över. Tänk, att det har gått så lång tid sedan mitt första i Göteborg 2003... Visserligen har tiden gått fort men känns ändå som lång tid när jag ser tillbaka.
Har varit i massa olika städer under dessa tio år! Växjö, Västervik, Lund, Östersund mm.
I år var vi i Örebro, andra gången jag är där på FM och i år var det centralt och bra. Väldigt bra lokaler och nära mellan masslogin och förhandlingslokalerna :)

Tänker inte gå in på vad vi beslutade men var massa motioner och förslag i år!


På lördagskvällen är det alltid en festkväll men i år så gick vi och badade istället. Var nice med bubbelpool och bastu! Jag är inte så mycket för det där med rutschkanor och att jag var skadad i fingret gjorde inte saken bättre. 


Alla tycks syssla med geocaching förutom jag. Så jag hängde efter som en liten svans när de andra letade efter cacher :P

Örebro slott är rätt häftigt på kvällen!

Sen blev det söndag och heldag i plenum. Strax före kl.16 var vi klara och satte oss på bussen hemåt. I år lämnade jag FM med en bra känsla, till skillnad från de senaste då stämningen varit sådär... Nästa gång det blir FM är om två år, ett resultat av ett beslut som togs. Kommer nog bli toppen men vartannat år :)

Seee You
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: