*~* Evelina / Ivelajn *~*

2007-02-24
13:26:23

Välfylld fredag



Igår åkte jag ut till Lindholmen för att träffa Lotta och Johan, vi irrade runt lite i stormen för att finna mat, det gjorde vi på Burger King efter en stund. Efter att tryckt i oss skräpmat och en glass för 5:- åkte vi in till stan. Där irrade vi runt i jakt på Lottas syster, hon skulle jobba på något ställe som Lotta trodde låg på Hamngatan... men det visade sig efter sökning på Stadtsbibliotekets datorer att det låg på Larmgatan...

Sedan åkte jag med Johan till Bergsjön, vi gick in hos Johan efter att ha sagt hej till MLI. Inne hos fam. Persson hade de gjort om i köket, myycket snyggt :0) Men ja hann bara ta av mig skorna innan vi skulle åka till Scojtlokalen för där skulle det vara disco för de mindre scojterna. Vi hade en trevlig kväll men dans och lekar med barnen!

Ikväll blir det skypemöte med T3 och Melodifestivalen hemma hos Rapakko! Ska bli trevligt!






Varför heter alla Johan...? Blir så snurrig! Om jag inte vet vad någon heter kan jag ju alltid chansa på Johan, för chansen är ganska stor att det är rätt! :P
Kommentarer:
2007-02-24 @ 17:37:54
#1: Johan

Ja du...kan det hjälpas att Johan är ett vackert namn =)...dagens I-landsproblem kan man kalla det också ;)...ses ikväll..ska bli mysigt!

2007-02-25 @ 12:28:30
#2: Johan

Tack själv! Det var jättemysigt...ja jag gillade bilden på er två så jag var tvungen att lägga ut den ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: