*~* Evelina / Ivelajn *~*

2007-01-24
10:58:51

| |) /-\

fia o eve



Idag är det snö ute och minusgrader, det är friskt och härligt!
Idag har jag inga lektioner, men måste planera utbildningen som ska vara i helgen.
Idag hade jag tänkt att åka in till Götet men det får nog bli imorgon istället...
Idag är det "Världens modernaste land" på tv, kl.20.00
Idag borde jag gå ut och gå, motion är underskattat
Idag har jag gjort en utbakad fläta på U, jag börjar bli bättre på det :0)
Idag tänker jag ibland på vad som berättades igårkväll... :/
Idag
blir nog en helt ok dag


Idag är idag!
Kommentarer:
2007-01-24 @ 11:06:36

vilket härligt inlägg. Men jag är kille som har noll koll på allt. Jag har hört talas om inbakad fläta, men vad är utbakad fläta??

2007-01-28 @ 14:37:37
#2: U

Du äger på utbakade flätor, prinsessan!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: