*~* Evelina / Ivelajn *~*

2010-05-25
10:33:28

EKOLOGI för hela slanten

EKOLOGI
Det ämnet är temat för dagen. Jag och Britta skickade in ett utkast till vår ekologiska undersökning igår och har fått kommentarer. Så nu måste vi skriva om arterna vi hittade, jobbigt dock att vi inte ens vet vad hälften av arterna är för något...
Sedan så pluggar jag till ekologitentan som är på lördag. Det är väl sådär kul måste jag säga. Men det går framåt i alla fall!

Ikväll ska jag belöna mig själv efter bra pluggande med att titta på Eurovision deltävling 1.

Nu måste jag återgå till ekologin...



ekologi, plugga, eurovision
Kommentar:
2010-05-25 @ 21:57:07
#1: Lisa

Ja, visst är han! :) Fast å andra sidan är ju (nästan) alla valpar söta...:P

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: