*~* Evelina / Ivelajn *~*

2010-09-29
15:29:18

Mot London!

London,scouter,Ivelajn,http://gurko.blogg.se
(orginalbild från Wikipedia)

Ja, som bilden säger ju det mesta. Jag ska åka till London imorgon :D Det är en ledarresa med scouterna i Nykterhetsrörelsens Scoutförbund. Ska bli riktigt kul!
Så på grund av detta så har jag suttit och skrivit ut bokingsbekräftelser och boardingpass med mera.

I London ska vi besöka de brittiska flickscouternas kontor och världscenter ena dagen. Dagen efter åker vi istället till Gilwell Park som är pojkscouternas center. Sedan så ska vi hinna med att gå på The Lion King på Lyceum Theatre innan hemfärd. Är hemma igen på söndageftermiddag.

För att värma upp inför denna scouthelg så ska jag ha ett scoutmöte med ett gäng glada scoutkillar ikväll. Ska bli skoj :D

Vi hörs!

, , ,
Kommentarer:
2010-09-29 @ 19:59:07
#1: erica

vad roligt å annorlunda :D

snart ses ju vi, DET ser jag fram emot!!! :D

2010-10-07 @ 08:39:55
#2: U

Hur var Lion King???? :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: