*~* Evelina / Ivelajn *~*

2013-04-21
22:51:21

Båthelg

 
Vi har haft en båthelg, fast på land då... Det har tvättats, slipats, oljats och donats. Nu är den nästa klar för sjösättning, bara bottenmålning kvar men det lämnar jag åt Jon att fixa själv... :P
Vi har lite fix kvar inne i båten också men det blir nog klart i veckan. Jag har limmat matta på några skivor som ska upp i förpiken men limmet tog slut så det gör vi klart hemma istället.
 
Det har varit superhärligt väder så passade perfekt att vara ute och greja hela dagarna! En bra helg sammanfattningsvis :)
 
Nu väntar en fullspäckad jobbvecka och på helgen åker jag till Ransberg i Värmland på Megahelg, ska bli kul!
 
 
Kommentar:
2013-06-23 @ 10:17:39
#1: mormor

Vilken trevlig hemsida!!!
Jättestort TACK för födelsedagspresenten,som Jessica,Jonas o Erik överlämnade igår kväll.
Smörgåstårtan gillade dom o även min egenhändigt gjorda jordgubbstårta.
Jag vann 2ggr 40 kr
Åker ni till Uddebo ngt?
Än en gång tack o välkomna hit nästa gång ni är i Axvall
Kram
Mormor

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: