*~* Evelina / Ivelajn *~*

2013-04-03
21:22:37

Facebook-kurs

 
Sitter här och filar på upplägget inför morgondagens lilla facebook-kurs som jag ska hålla i Kungsbacka.
Vet inte vad jag gett mig in på, hoppas de ställer mycket frågor som jag kan svaret på, eller som vi kan komma fram till gemensamt. Jag ska ha någon form av teknisk utbildning och vet egentligen inte vad de redan kan. Bäst att ta det från början tänker jag...
 
Ska bli spännande, är ju första gången som cirkelledare i Studieförbundet Vuxenskolan. Jag jobbar ju där på dagarna men att vara cirkelledare har jag aldrig testat, det känns som att man borde prova det när man är anställd på kontoret :)
 
En printscreen som jag ska ha med i powerpointen...:
wish me luck!
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: