*~* Evelina / Ivelajn *~*

2013-04-19
22:13:54

Freedag!

Veckorna liksom rusar förbi, redan fredag och helg. Vad har jag gjort denna veckan undrar jag, har jag gjort något vettigt?
Jodå visst har jag det, gissar att det är en bidragande orsak till varför tiden gått så fort!

Min helg spenderade jag i Götlaborg med vänner. Det blev två museum avklarade, Röhsska och Gbg Stadsmuseum. På kvällen åt vi lite mat, spelade något slags robotspel och hade det allmänt trevligt :)

Åter till denna vecka! Våren börjar komma på riktigt, har sett grönt gräs idag. Efter helgens utlovade vackra väder kommer det vara ännu grönare, gött!

Denna fredagskväll hade jag tänkt följa med Jon och hans jobbarkompisar på after work. Men, de ändrade planerna lite eftersom vi bara blev fyra. Så har käkat tacos hemma hos oss samt kollat bio, Oblivion (eller vad den nu hette). Var bättre än väntat vilket alltid är trevligt :)

Idag körde jag på fancy leggings:

Kommentar:
2013-04-22 @ 22:10:02
#1: Elisabeth

Spelet heter Robo Rally.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: