*~* Evelina / Ivelajn *~*

2013-06-07
01:10:09

6 juni

Är väldigt nöjd med dagen!
Började med en go sovmorgon och gick upp för att följa med Pappa in till Skara och handla lite blommor. Själv införskaffade jag mat till kvällen, kallrökt lax och potatissallad mm
Vi lunchade några havskräftor och jag satt ute i solen lite. Gick över till Erica och snackade lite medan hon grejade, hon hann med både mocka hos hästarna och handla...
Fick skjuts av pappa till Skövde där tåget tog mig till Göteborg. Väl där köpte jag mig ett par billiga solglasögon på Bikbok då jag inte fått med mina hemifrån. Tog sedan spårvagnen till Slottskogen där vi blev ett stort gäng som hade picknick i det fina vädret. Det var mycket folk och nice stämning i parken :)
När vi packade ihop så hade jag lite tid att fördriva innan tåget skulle gå hem så följde med Emelie för att titta på deras nya lägenhet. Den var fin och låg bra!
På centralen träffade jag sedan på min kollega Niklas, trevligt med lite resesällskap hem!
Cykeln stod kvar så cyklade hem, vindstilla ute och lagom temperatur för att cykla, gött!
Nu sitter jag på balkongen och slappar lite innan det blir sängen. Det är 19grader här ute så funderar nästan på att sova här...

Good night!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: