*~* Evelina / Ivelajn *~*

2013-06-20
20:18:06

Nästan midsommar

Idag är det sådant där väder man tänker sig att det ska vara på midsommar, soligt och varmt. Men det är inte förrän imorgon dagen beger sig och då har SMHI förutspått både sol, åska, regn och blåst. Lite av varje kan man ju verkligen säga!
Nu ligger jag på balkongen och har det allmänt gött, äter lite vindrutor och lyssnar på fågelkvitter blandat med någon som klipper gräset och de nyinflyttade grannarnas barn.
För en vecka sedan var vi på fjället och hade gått en dag i regn och blåst. Ungefär exakt vid denna tid på kvällen torkade jag och Jon våra sovsäckar i vinden. Jag hade sjukt ont i mina ben och fötterna ömmade med, stapplade fram värre än en 100-åring.. Men det var en fin kväll och vi hade ätit champinjonsoppa och vitlöksbröd till middag :)

Ett inlägg med bilder från fjällvandringen kommer så fort jag hinner sätta mig vid datorn.

Glad midsommar alla!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: