*~* Evelina / Ivelajn *~*

2014-08-09
18:15:56

Äkta svensk sommar...

Vi har ju blivit väldigt bortskämda denna sommar med sol och värme så nu när det inte är 30grader så "fryser" jag. Känns nästa som om det var en dröm alltihop, flera veckor med värme och sol, i Sverige!?
Just nu så hänger vi i båten i hamnen, det regnar lite smått ute och är kanske 20grader. Detta känner jag mer igen, det är ju så här det brukar bli. Man längtar till sol och värme men det brukar sällan motsvara vad man hoppats på. I år var det över förväntningarna! 
Vi tog ett kvällsdopp igår och det var varmt i vattnet. På riktigt! Inte bara så där som det kan upplevas på kvällen, det var ljuvligt! Ska stoppa ner denna sommar i en imaginär ask och öppna i vinter när ljuset känns som mest avlägset.

Jag kommer lägga upp fler bilder inom kort hoppas jag och tills dess ha det toppen alla!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: