*~* Evelina / Ivelajn *~*

2014-08-12
21:49:00

Mer semesterbilder!

Hejhopp!
Här kommer ett gäng till av denna ljuvliga sommars bilder!
 
Jag sydde mig en klänning med mönster från min nya sy-bok. Mycket nöjd!
 
Det blev dags att ta sig upp i ett sådant här. Jon har pratat om det länge och nu blev det dags...
 
Jag försöker inte tänka på att det är typ 100m rakt upp i luften vi ska.
 
Jon tog stegen medan jag och hans pappa tog hissen. Det var läskigt nog att åka hiss..!
 
Uppe! Stolt är jag. Var lite stege att klättra sista biten som jag tvekade en stund på innan jag samlat mod för att klättra upp. Väl uppe var det väldigt härlig utsikt!
 
Hallifornia, festival kring surfkulturen höll på i några dagar. Vi var bland annat och tittade på dansare från Vuxenskolans dansstudio.
 
Det pågick även wakeboard-tävling i vallgraven som vi tittade på medan vi mumsade lite glass i värmen.
 
På kvällen, samma dag, kom Winnerbäck med sin tältturné. Vi slog oss ner vid strandpromenaden och hade lite picknick. Vi var inte ensamma direkt...
 
Ljuvlig kväll!
 
Någon dag senare styrde vi kosan mot Bohuslän och Smögen. Där åt vi en god räkmacka och tittade på båtar. Det var sjukt varmt så vi typ smälte bort...
 
Mysigt!
 
Efter Smögen åkte vi vidare upp till sommarstugan, Uddebo, i Värmland. Där hade vi några fantastiska dagar med sol och värme! Som utomlands!
 
Det blev grillning!
 
Mycket mat!
 
Lite fiske.
 
Varma kvällar.
 
Lite rökt fisk som nattamat, mums!
 
Två stycken fyrbenta gäster var med, denna är en Eurasier som var bedårande söt!
 
Blev även lite segling för Jon på den gamla utrustningen som nästan höll ihop :P
 
Det var 30+ i luften och 25+ i vattnet. Vi badade massor och paddlade iväg på segelbrädan. Väldigt lyckad visit!
Vi hann även med en sväng till Hallstahammar för att besöka Ulrika, Neo och Björn (inga foton) och en sväng till Ransbergs herrgård som firade 50år som scoutanläggning. Väldigt härliga dagar!
 
Avslutar med ett litet kollage från Ransberg.
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: