*~* Evelina / Ivelajn *~*

2014-01-10
07:58:22

Nytt år igen!

Ja, så gick 2013 över till 2014 och som alltid undrar man var tiden tog vägen...
December var en väldigt grå och trist månad vädermässigt, så även januari hittills. Men december har förutom vädret varit trevligt! Har varit i Bryssel med IOGT-NTO i några dagar vilket var trevligt, bilder från det kommer upp snart hoppas jag. Fikat med några vänner och deras mysiga katter. Sedan så har jag haft glöggmys i Göteborg i Elisabeth och Roberts hus tillsammans med några till goda vänner, fick äntligen träffa minstingen i gänget Amelie! 
En kväll i Göteborg med god mat och spel för att fira två 25åringar. Jag har gjort massor av julgodis och ätit massor av julgodis! Firat jul i Varberg och Lerum. Tittat på serier, främst Glee vilket är riktigt nice. De är så duktiga! Sen har jag för mig att jag har varit på bio och sett The Hobbit del två någon gång men minns inte när... 
Händelsefylld månad kan man ju säga!
Vi avslutade 2013 i Axvall tillsammans med Jessica, Erik, Erica och Andreas. 

Nu är sista dagen här på första arbetsveckan 2014 och jag blickar framåt. Kommer vi hitta en tomt att bygga hus på? Blir mina kurser av? Vad bjuder sommaren på? Vad blir det för väder i London när vi ska dit? Mm...

Ha en skön fredag!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: