*~* Evelina / Ivelajn *~*

2014-09-11
21:00:00

A <3 P

Nu har jag suttit och bläddrat igenom bilderna jag tog på Anna och Pontus bröllop. Härliga bilder från en härlig dag! Jag la inte ner så jättemycket engagemang i att fota då jag inte ville uppleva hela bröllopet genom kamrealinsen... Här kommer i alla fall ett gäng bilder från dagen.
 
Brudparet går in till en melodi på fiol i täten i Fornbyn.
 
Vigselakten var kort och fin.
 
Efteråt var det dags för släktfoto, var är alla tro..?
 
Anna är med på tåget, övriga familjemedlemmar har inte riktigt samlat ihop sig än.
 
Äkta makar!
 
Middagen var på Sommargården Planteringen, fint dukat med grönt och förrätt.
 
Brudklänningen utbytt till en två delad blå skapelse som var gjord från en kjol som Annas mamma haft. Mycket fin!
 
Det blev lite olika slags underhållning under middagen. Bland annat fick de slå in paket ihop med bara var sin hand.
 
Efter middagen blev det lite lekar ute i solen.
 
Tårtbuffé! Alla möjliga sorters tårtor blev det. Min ser ni till höger med fingerkex runt. Alla var jättegoda och man blev mätt!
 
Första tårtan skärs upp!
 
Jag fick vara med på ett kort också, här tillsammans med Anna, Gabbi och Hilda!
 
Kvällen avslutades med en bröllopsvals i det fria.
 
Tack Anna och Pontus för att jag fick vara med och ta del av er dag!
 
Kommentar:
2014-09-11 @ 21:11:23

Så romantiskt och fint <3

Svar: Ja verkligen!
Evelina - Ivelajn

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: