*~* Evelina / Ivelajn *~*

2015-02-15
11:56:39

Fotografering inför försäljning

 
Nu har vi haft fotografering av lägenheten och annons har kommit ut på mäklarens hemsida samt Blocket. Kommer upp på hemmet snart med. Det var intressant att få lägenheten fotograferad och var spänt att få vänta och se bilderna han tog. Jag kom hem strax innan fotografen och mäklaren dök upp och hade precis hunnit tända alla lampor och fixa det sista (sätta liljorna i vasen och piffa till de nyköpta prydnadskuddarna). Så nu ska vi försöka hålla lägenheten fin under veckan inför visning om en vecka...
 
Liljor i cylindervas i entrén ska ge ett trevligt välkomnande.
 
Så här snyggt bäddad har aldrig vår säng varit tidigare... Mycket nöjd!
 
Det blev en hel del piff i köket men gjorde sig bra på bild.
 
Arbetsrummet har vi lagt ner mest tid på. Efter att inredningskonsulten varit här så tömde jag bokhyllan och dvd-hyllan på hennes rekommendation. Blev mycket luftigare och trevligare måste jag säga :) Flera flyttlådor med saker från detta rum har fått åka hem till Jons föräldrar...
 
Nu blir det en spännande vecka för att se om det kommer in några anmälda till visningen på söndag. Det hoppas vi på! 
 
Nästa vecka blir det möte med banken och träff med Varbergshus för att skriva på papper(!)
Ha en trevlig vecka!
 
Kommentar:
2015-03-04 @ 07:56:09
#1: Erica

Åååh min tavla hänger där oxå 😊❤️ Vad fint ni fick till det i lgh inför visningen! Såå spännande med hus! Wiiie!

Svar: Jajamen det gör den :) Ja skojigt värre!
Evelina - Ivelajn

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: