*~* Evelina / Ivelajn *~*

2015-01-04
15:57:01

Vintersol

Idag tittade solen fram så vi passade på att gå ut på en liten promenad. Mitt nya objektiv (Canon 55-250mm) som jag knappt använt sedan jag fick det i födelsedagspresent fick också följa med. Blev några foton i solen.
 
- Nybyggt energisnålt hus på Göingegården, vi ska gå och kolla på det när de har öppen visning om två veckor, kommer bli kul.
- Jon i solen.
- Du som saknar din blåa herrcykel, den finns i vid ån. Det kan vara änderna som snott den, men vad vet jag...
 
- Jon med hästhage i bakgrunden.
- Ett försök till att fota en blåmes, men den var lite långt bort och var dålig på att titta in i kameran.
- Pyntat.
- Grusväg+allé+sol = Vackert
- +Jon = tjusigt värre
- Det finns lite färger ute trots årstiden. Jag fastnade även på kort.
 
- Jon tycker det är kallt i vinden.
 
Nu hoppas jag på många fina soliga vinterdagar. Det får gärna komma lite minusgrader, bara några minus och sedan lite snö på det!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: